Ciao Amici!

ik ben Jessica, weer een tiener obsessed van internet, die redelijk overweg kan met haar computer en toetsenbord. hier zijn we dan weer, een nieuwe blog! nieuwe kansen! ik heb al veel blogs gehad en steeds met hele rare namen, gekke onderwerpen en ga zo maar door. ik had er steeds geen tijd/zin meer in.. maar nu! ik heb er echt heel erg zin in om iets te schrijven, mijn passie voor mode en dergelijke te delen!

iets meer over mij, ik ben 16 jaar oud en doe een combinatie tussen mavo en havo. ik zit in de derde klas omdat ik met mijn domme testa een keer ben blijven zitten. ik ben een italiaan, and im very proud ❤ mijn roots ligt in Sicilië.
well, that’s enough for now
I’m blogging people!

Geef een reactie

