stille tocht

Ik moet iets van me hart luchten, dingen die de laatste tijd gebeuren doen me toch echt heel erg zeer. Een oud schoolgenootje van mij is vorige week in haar eigen huis neergestoken door een minderjarige jongen. Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren, het is zo dichtbij. Hoe ziek kun je zijn om iemand neer te steken? Ik heb vanavond meegelopen met een paar vriendinnen aan de stille tocht door de binnenstad van arnhem naar het huis van Winsie, of “Joyce” hoe haar vriendinnen haar noemde. Ik snap echt niet hoe je zoiets kunt doen.. Als je zulke zieke dingen kunt doen, ben je in mijn ogen geen kind meer..

Winsie, i hope heaven is a better place.

2 thoughts on “stille tocht

Geef een reactie

