top ten sexy men

oke, admit it. we all love the other sex! het is altijd een plezier om naar mannen te kijken en te flirten. in deze post laat ik mijn top tien van mannen zien waar ik wel eens een piatto di pasta mee zou willen eten!


1. Taylor Lautner ,  mr sexy himself! hij staat voor mij op nummer een.. kijk alleen die body al!

2. Zac Efron, al vanaf high school musical heb ik een crush op hem.. look at those eyes!!

3. Fabio Cannavaro, italian hotness!

4. Zayn Malik van one direction, mr cuteness himself!

5. Pauly D, guido material.. me likey!

6. Wenthworth Miller, de badboy uit prisonbreak .. wauw

7. mr Christiano Ronaldo, alleen dat buikje al!

8. Trey Songz, nice music & LOOK AT THAT BODY

9. Marc Bartra, cuteness!

10. en mister Ibrahim Affelay om het lijstje mee af te maken.

wat is jou top ten sexy men?

2 thoughts on “top ten sexy men

Geef een reactie

