when bored..

  not the best picture, maar wanneer ik me dus héél erg verveel ga ik tekenen en komt er dit uit.
ik ben vandaag nog een dagje thuis gebleven omdat ik me nog niet helemaal 100% voelde, maar na 2 uur tommy teleshopping gekeken te hebben verveel je je best wel!

de pokémons die ik getekend heb zijn Pidgeotto, Mew, Phione en Bayleef.
ik heb deze niet zonder reden gekozen, ik speel namelijk met deze Pokémons heartgold op de    ds.

anyway, just wanted to share it.

 

 

 

One thought on “when bored..

Geef een reactie

